Survivalist Forum banner

Smurfen Updates

6K views 95 replies 30 participants last post by  JDH  
#1 ·
Hé allemaal,

Waarschuwing. Jerry D schrijft hier een lang bericht.

Het is bijna anderhalf jaar geleden dat we Smurf verloren en hoewel ik er tegenwoordig niet veel ben, wilde ik een update geven voor degenen die erom geven. Ik heb @hatchet jack eigenlijk weken geleden verteld dat ik dit zou doen, maar de waarheid is dat hier zijn meer pijn doet dan ik op dit moment aankan, aangezien Smurf en ik elkaar hier hebben ontmoet. Ik ben ook weggebleven vanwege wat dit bericht zo meteen zal zeggen. Het is niet het soort dingen dat ik jullie allemaal wilde vertellen, maar het is ook niet iets dat ik in mijn achterhoofd wil houden.

Eerst wil ik (nogmaals) bedankt zeggen aan degenen die vriendelijke woorden en berichten hebben achtergelaten, hebben gebeld of hebben gedoneerd om de meisjes en mij te helpen in die eerste dagen en weken. Tenzij je het zelf hebt meegemaakt, denk ik niet dat iemand van jullie ooit precies zal weten hoeveel ze me hebben geholpen om me in het begin vast te houden.

Ten tweede, de waarheid. Ik heb mijn oorspronkelijke draad over Smurfs dood opnieuw gelezen. Daarin ging ik in op een zijspoor over Steves dood die 100% een ongeluk was. Uiteraard zijn situaties zoals een zelf toegebrachte schotwond vloeibaar en kunnen ze veranderen.

De waarheid is dat zijn dood werd bestempeld als en waarschijnlijk ook daadwerkelijk zelfmoord was.

In het begin, toen zijn lichaam voor het eerst werd gevonden, dachten ze aan moord, toen ging het naar "100% zeker ongeluk" vanwege de positie waarin hij zich bevond. Ik zal daar in een open forum niet in detail treden, maar ik zal zeggen dat het een extreem vreemde positie was. Toen de toxicologie terugkwam, veranderde de situatie. Hij werd gevonden met 170 mg Benedryl en een halve fles wijn in zijn systeem.

Ik heb er in het begin tegen gevochten. Ben zelfs begonnen met het proces van het vinden van een doodsonderzoeker, maar uiteindelijk moet ik eerlijk zeggen dat ik het eens ben met wat er waarschijnlijk is gebeurd.

Steve was in wezen een geweldige man, maar ik denk niet dat het een groot geheim was dat hij zijn problemen had. Sommige daarvan waren behoorlijk ernstig, maar het was niet het soort dingen dat je zou opmerken door te posten in een online forum. Hij leefde een leven dat gevuld was met trauma en vreselijk misbruik vanaf de tijd dat hij een kind was.

Het liet littekens achter die hij nooit volledig kon genezen. We deden wat we konden om hem te proberen te helpen, maar de waarheid is dat er een aantal dingen zijn waar je nooit van geneest.

Maar als ik terugkijk, heeft hij het gepland. Tot aan het ervoor zorgen dat zijn lichaam pas zou worden ontdekt als ik de waarschuwing zou afgeven door zichzelf in die vreemde positie te plaatsen. Het gebeurde precies 3 maanden nadat de meisjes 18 werden, precies 3 maanden - op de dag af - van de verjaardag van een van de meisjes, precies een maand na onze trouwdag en precies 1 week op de dag dat hij van zijn laatste huis en onze laatste visdatum rolde. Zijn laatste woorden tegen mij: "Ik hou van je. Het komt goed."

Ik kan je zelfs vertellen dat hij zijn beslissing in februari heeft genomen. Toen werd hij super blij en niets kon hem storen. Ik heb er eigenlijk opmerkingen over gemaakt tegen mijn beste vriend en hoe vreemd het voor hem was om zich de hele tijd zo te gedragen.

Hij liet geen briefje achter dat we tot nu toe hebben gevonden. Zou het in zijn spullen kunnen zitten? Mogelijk, maar zijn spullen liggen in een opslagruimte en tot op heden heb ik mezelf er niet toe kunnen brengen om ze door te nemen.

Verdriet is een vreselijk iets, ongeacht wie je verliest. Het verdriet van het verliezen van een partner is erger dan enig ander verdriet dat ik ooit heb gevoeld.

Het verdriet van het verliezen van een partner die de dood koos, is 10 keer erger. Hoe verdrietig het ook is, ik betrap mezelf erop dat ik jaloers ben op degenen die de kans krijgen om hun partner of partner door ziekte te verzorgen voordat ze gaan. Ze krijgen de kans om vrede te sluiten, afscheid te nemen, een afsluiting te hebben. Er zal nooit een afsluiting zijn met Steves dood. Er zullen altijd vragen en wat als zijn zijn. Het is gewoon de aard van het beest en iets dat ik heb moeten leren accepteren.

De afgelopen 15 maanden beschrijven als de hel op aarde zou het mild uitdrukken. Ik deed het ongeveer 6 maanden goed, maar op dat moment trad rouwverlamming in.

Als je die term nog nooit hebt gehoord, is het in feite verdriet dat zo diepgaand is dat het je vermogen steelt om zelfs op het meest basale niveau te functioneren. Ik heb bijna 4 maanden niet van mijn bank of bed bewogen. Ik stopte met douchen, stopte met koken, stopte met mijn haar te borstelen en stopte grotendeels met praten. Ik zat en staarde naar de muur.

Steve vertelde me ooit dat echt gebroken mensen niet functioneren. Die 4 maanden was ik echt gebroken.

Totdat ik op een nacht in januari naar bed ging en wat er nog van mijn verstand over was, knapte. Ik lag in dat bed en besefte dat ik mijn eigen zelfmoord aan het plannen was omdat ik niet zo wilde lijden voor de rest van mijn leven. Ik schreeuwde het woord alsjeblieft steeds weer, voor wat leek op voor altijd. Niets dan dat woord steeds weer tussen snikken.

Ik kan je niet vertellen waar ik precies om smeekte - alsjeblieft, laat de pijn stoppen, alsjeblieft, breng hem terug. Alsjeblieft, dood me, maar ik dacht dat als iemand daadwerkelijk luisterde, ze zouden weten wat ik bedoelde. Toen, uit het niets, overviel me een kalmte en vrede zoals ik nog nooit in mijn leven had gevoeld, en ik sliep een paar minuten later diep in.

De volgende dag belde mijn zus naar keuze me en besefte wat er aan de hand was. Ze hielp me uit die afgrond en NEE, ik ben mijn ondergang niet meer aan het plannen.

Ik was op 15-jarige leeftijd van God weggelopen, maar na die nacht begon ik mijn weg terug te vinden. Ben zelfs weer naar de kerk gegaan, lol.

Ik ben verhuisd naar Midland en huur een kamer van dezelfde gekozen zus. Volgende maand ga ik naar de CDL-school. Contracteren met een mega, maar we moeten allemaal ergens beginnen, denk ik. Ik mis de vrachtwagen en na 13 jaar ben ik klaar met het hele bloggen. Degenen die me kennen, zijn niet in de geringste mate verrast dat ik mijn eigen vrachtwagen wil, lol.

De meisjes redden zich zo goed als ze kunnen. De een woont bij vrienden in de buurt van Ft. Worth en de ander woont in Dallas. De een ging de restaurantmanagement in en de ander werkt eraan om naar de verpleegschool te gaan. Ze worden over een paar maanden 20, wat een beetje gek is voor mij. Het komt uiteindelijk wel goed met ze.

Ik ben aan het genezen. Langzaam, maar het gebeurt. Ik heb zelfs geprobeerd te daten. Heb dat vrij snel beëindigd, want ik besefte dat ik er nog niet klaar voor ben. 0/10 sterren, niet aan te bevelen, lol. Ik ben boos en gekwetst en verward. Ik begrijp het waarom. Ik vergeef hem dat hij het heeft gedaan, maar ik zal de daadwerkelijke daad van wat hij heeft gedaan nooit vergeven.

Voor het grootste deel gaat het goed met me. Ik heb geen rouwdagen meer. Nu zijn het momenten. Ik neem de houding aan die ik altijd heb gehad. Ik sta mezelf toe ze te voelen. Nu ga ik er gewoon van weg in plaats van mijn koffers te pakken en erin te leven.

Ik kom hier en daar af en toe langs. Hatchet Jack en @DisgruntledPatriot hebben allebei mijn nummer. Je kunt het ze allebei vragen hoe het met ons gaat als je ooit nieuwsgierig bent en ik er niet ben.

Sorry voor de boeklengte. Zorg goed voor jezelf, jullie allemaal.

#2 ·
Ik ben blij dat het beter met je gaat. Rouw duurt een tijdje, soms een lange tijd om eroverheen te komen. En zoals je merkt, denk je soms dat het beter gaat, en dan, pats, raakt het je weer. Het is belangrijk om jezelf te laten rouwen. Probeer er niet tegen te vechten of het te negeren. Maar, dat gezegd hebbende, je kunt ook proberen verder te gaan met je normale leven. Mijn zoon is meer dan 9 jaar geleden vermoord en ik word nog steeds door verdriet overmand als ik een bepaald liedje of iets dergelijks hoor.

Zorg goed voor jezelf en ik hoop dat het steeds beter met je gaat.

#3 ·
Hartelijk dank voor het plaatsen. Hoewel ik niet van het onderwerp houd, heb ik je bericht "geweldig" gevonden.

Ik vind het geweldig dat je er nog steeds bent.

Ik vind het geweldig dat je eerlijk genoeg bent om te posten.

Ik vind het geweldig dat je de weg terug naar de Heer hebt gevonden.

Ik vind het geweldig dat je volhoudt en met een plan doorgaat.

Bedankt voor je eerlijkheid, voor het delen en voor het sterker zijn dan je weet in wat een vreselijke tragedie is geweest. Het leven is zwaar, maar er zijn ook mooie, ontroerende momenten. Ik hoop je te zien rondrijden op de grote snelweg van het leven!

#5 ·
Hang met ons mee als je kunt. Er is hier ontzettend veel vriendelijkheid, liefde en steun (en een klein beetje angst en haat). Er zijn een paar goede luisteraars en een paar geweldige verhalenvertellers en een paar totale klootzakken, maar het is goed om mee te communiceren. Vooral als je eenzaam bent.

En goed gedaan met de truck. Ik wens je het allerbeste.

#6 · (Edited)
Bedankt Stacy. Ik hoop dat ik je op een kleine manier heb geholpen. Ik weet niet zeker of ik dat heb gedaan, maar het was een genoegen om je te ontmoeten en de afgelopen maanden met je te praten en te sms'en. Je weet waar ik woon. Als je in de buurt bent, ben je altijd welkom om langs te komen. De lunch is voor mijn rekening. Ik vertel mijn vrouw altijd als ik van je hoor, aangezien zij je ook heeft ontmoet. Ze is een betere mensenmens dan ik en hoort altijd graag hoe het met iemand gaat.

Zeg de meisjes hallo en houd me op de hoogte van het weer gaan rijden van een vrachtwagen.

Thomas

#8 ·
Dank je wel Stacy. Ik hoop dat ik je op een of andere manier heb geholpen. Ik weet niet zeker of ik dat heb gedaan, maar het was een genoegen om je te ontmoeten en de afgelopen maanden met je te praten en te sms'en. Je weet waar ik woon. Als je in de buurt bent, ben je altijd welkom om langs te komen. De lunch is voor mijn rekening. Ik vertel het mijn vrouw altijd als ik van je hoor, aangezien ze je ook heeft ontmoet. Ze is een beter mensenmens dan ik en vindt het altijd leuk om te horen hoe het met iemand gaat.

Zeg de meisjes hallo en houd me op de hoogte van het weer gaan rijden in een vrachtwagen.

Thomas
Natuurlijk heb je geholpen. Waarom zou je denken dat je dat misschien niet hebt gedaan?

#7 ·
Bedankt dat je aan ons hebt gedacht. Ik mis je berichten ook en hoop dat je op een dag terug kunt komen en regelmatig met ons kunt chatten. Weet dat je een speciale plaats inneemt in de harten van SB-leden en dat je ALTIJD welkom bent. 😘

#9 ·
Hé allemaal,

Waarschuwing. Jerry D lange post hier.

Het is bijna anderhalf jaar geleden dat we Smurf verloren en hoewel ik hier tegenwoordig niet veel ben, wilde ik een update geven voor degenen die erom geven. Ik vertelde @hatchet jack eigenlijk weken geleden dat ik dit zou doen, maar de waarheid is dat het hier zijn meer pijn doet dan ik op dit moment aankan, aangezien Smurf en ik elkaar hier hebben ontmoet. Ik ben ook weggebleven vanwege wat deze post binnenkort zal zeggen. Het is niet het soort dingen dat ik jullie allemaal wilde vertellen, maar het is ook niet iets dat ik in mijn achterhoofd wil houden.

Ten eerste wil ik (nogmaals) bedanken voor degenen die vriendelijke woorden, berichten hebben achtergelaten, hebben gebeld of hebben gedoneerd om de meisjes en mij te helpen in die eerste dagen en weken. Tenzij je het zelf hebt meegemaakt, denk ik niet dat iemand van jullie ooit precies zal weten hoeveel ze me in het begin hebben geholpen vol te houden.

Ten tweede de waarheid. Ik heb mijn originele thread over Smurfs dood opnieuw gelezen. Daarin ging ik verder over Steves dood die 100% een ongeluk was. Uiteraard zijn situaties zoals een zelf toegebrachte schotwond vloeibaar en kunnen ze veranderen.

De waarheid is dat zijn dood werd bestempeld en waarschijnlijk ook daadwerkelijk zelfmoord was.

In het begin, toen zijn lichaam voor het eerst werd gevonden, dachten ze aan moord, toen ging het naar "100% zeker ongeluk" vanwege de positie waarin hij zich bevond. Ik zal daar in een open forum niet in detail treden, maar ik zal zeggen dat het een extreem vreemde positie was. Toen de toxicologie terugkwam, veranderde de situatie. Hij werd gevonden met 170 mg Benedryl en een halve fles wijn in zijn systeem.

Ik heb er in het begin tegen gevochten. Ben zelfs begonnen met het starten van het proces om een ​​doodsonderzoeker te vinden, maar uiteindelijk moet ik eerlijk zeggen dat ik het ermee eens ben dat dat waarschijnlijk is wat er is gebeurd.

Steve was in de kern een geweldige man, maar ik denk niet dat het een groot geheim was dat hij zijn problemen had. Sommige daarvan waren vrij ernstig, maar het waren niet het soort dingen dat je zou opmerken door in een online forum te posten. Hij leefde een leven dat gevuld was met trauma en vreselijk misbruik vanaf de tijd dat hij een kind was.

Het liet littekens achter waarvan hij nooit volledig kon genezen. We deden wat we konden om hem te proberen te helpen, maar de waarheid is dat er dingen zijn waar je nooit van geneest.

Maar als ik terugkijk, heeft hij het gepland. Tot en met ervoor zorgen dat zijn lichaam pas zou worden ontdekt als ik de waarschuwingsbel luidde door zichzelf in die vreemde positie te plaatsen. Het gebeurde precies 3 maanden nadat de meisjes 18 werden, precies 3 maanden - op de dag af - van een van de verjaardagen van de meisjes, precies een maand op de dag na onze trouwdag en precies 1 week op de dag dat hij van zijn laatste thuistijd en onze laatste visdatum rolde. Zijn laatste woorden tegen mij: "Ik hou van je. Het komt goed."

Ik kan je zelfs vertellen dat hij zijn beslissing in februari heeft genomen. Dat was toen hij super gelukkig werd en niets hem kon storen. Ik heb er eigenlijk opmerkingen over gemaakt tegen mijn beste vriend en hoe vreemd het voor hem was om zich de hele tijd zo te gedragen.

Hij liet geen briefje achter dat we tot nu toe hebben gevonden. Zou het in zijn spullen kunnen zitten? Mogelijk, maar zijn spullen staan ​​in een opslagruimte en tot op heden heb ik mezelf er niet toe kunnen brengen om er doorheen te gaan.

Verdriet is een vreselijk iets, ongeacht wie je verliest. Het verdriet van het verliezen van een partner is erger dan welk ander verdriet dan ook dat ik ooit heb gevoeld.

Het verdriet van het verliezen van een partner die de dood koos, is 10 keer erger. Hoe verdrietig het ook is, ik betrap mezelf erop dat ik jaloers ben op degenen die de kans krijgen om hun partner of partner door ziekte te verzorgen voordat ze gaan. Ze krijgen de kans om vrede te sluiten, afscheid te nemen, een afsluiting te hebben. Er zal nooit een afsluiting zijn met Steves dood. Er zullen altijd vragen en wat als zijn zijn. Het is gewoon de aard van het beest en iets dat ik heb moeten leren accepteren.

De afgelopen 15 maanden beschrijven als hel op aarde zou een understatement zijn. Ik deed het ongeveer 6 maanden goed, maar op dat moment trad rouwverlamming in.

Als je die term nog nooit hebt gehoord, is het in feite verdriet dat zo diepgaand is dat het je vermogen steelt om zelfs op het meest basale niveau te functioneren. Ik heb bijna 4 maanden niet bewogen van mijn bank of bed. Ik stopte met douchen, stopte met koken, stopte met mijn haar te borstelen en stopte grotendeels met praten. Ik zat en staarde naar de muur.

Steve vertelde me ooit dat echt gebroken mensen niet functioneren. Die 4 maanden was ik echt gebroken.

Totdat ik op een nacht in januari naar bed ging en wat van mijn verstand nog over was, brak. Ik lag in dat bed en besefte dat ik mijn eigen zelfmoord aan het plannen was omdat ik niet de rest van mijn leven zo'n pijn wilde hebben. Ik schreeuwde het woord alsjeblieft steeds opnieuw, voor wat het leek voor altijd te zijn. Niets dan dat woord steeds opnieuw tussen snikken.

Ik kan je niet vertellen waar ik precies om smeekte - alsjeblieft, laat de pijn stoppen, alsjeblieft, breng hem terug. Alsjeblieft, dood me, maar ik dacht dat als iemand daadwerkelijk luisterde, ze zouden weten wat ik bedoelde. Toen, uit het niets, kwam er een kalmte en vrede over me heen zoals ik nog nooit in mijn leven had gevoeld, en ik sliep een paar minuten later vast in slaap.

De volgende dag belde mijn zus van keuze me en besefte wat er aan de hand was. Ze hielp me uit die afgrond te trekken en NEE, ik ben mijn ondergang niet meer aan het plannen.

Ik was op 15-jarige leeftijd van God weggelopen, maar na die nacht begon ik mijn weg terug te vinden. Ben zelfs weer naar de kerk gegaan, lol.

Ik ben naar Midland verhuisd en huur een kamer van dezelfde gekozen zus. Volgende maand ga ik naar de CDL-school. Contracteren met een mega, maar we moeten allemaal ergens beginnen, denk ik. Ik mis de vrachtwagen en na 13 jaar ben ik klaar met het hele bloggen. Degenen die me kennen, zijn er totaal niet verbaasd over dat ik mijn eigen vrachtwagen wil, lol.

De meisjes redden het zo goed als ze kunnen. De een woont bij vrienden in de buurt van Ft. Worth en de ander woont in Dallas. De een ging de restaurantmanagement in en de ander werkt eraan om naar de verpleegsterschool te gaan. Ze worden over een paar maanden 20, wat me een beetje gek maakt. Ze komen uiteindelijk wel goed.

Ik ben aan het genezen. Langzaam, maar het gebeurt. Ik heb zelfs geprobeerd te daten. Heb dat vrij snel beëindigd toen ik besefte dat ik er niet klaar voor ben. 0/10 sterren, niet aanbevolen, lol. Ik ben boos en gekwetst en verward. Ik begrijp de waarom. Ik vergeef hem dat hij het heeft gedaan, maar ik zal de daadwerkelijke daad van wat hij heeft gedaan nooit vergeven.

Voor het grootste deel gaat het goed met me. Ik heb geen rouwdagen meer. Nu zijn het momenten. Ik neem de houding aan die ik altijd heb gehad. Ik sta mezelf toe ze te voelen. Nu ga ik er gewoon van verder in plaats van mijn koffers te pakken en erin te leven.

Ik kom hier en daar af en toe langs. Hatchet Jack en @DisgruntledPatriot hebben allebei mijn nummer. Je kunt ze allebei vragen hoe het met ons gaat als je ooit nieuwsgierig bent en ik niet in de buurt ben.

Sorry voor de boeklengte. Zorg goed voor jullie allemaal.
Het spijt me dat dit jullie is overkomen🙏
Je lijkt de dingen onder controle te hebben... je dochters hebben je nodig, soms is dat genoeg💪👍❤

#13 ·
Bedankt voor het plaatsen. Dit forum is gevuld met goede mensen die oprecht om elkaar geven. Het leven is zwaar, maar vrienden kunnen helpen de last te verlichten. Mijn zus heeft haar eigen leven beëindigd. Wat me het meest stoort, is te weten hoeveel pijn ze zo lang gevoeld moet hebben. Ik wens je niets dan goede dingen en respecteer je kracht enorm.

#16 ·
@Mrs. Smurf, ik kan me niet voorstellen wat je hebt meegemaakt, maar ik zou zeggen dat je in onze collectieve gebeden bent. We hebben allemaal wel een soort tegenslag en worstelingen in het leven en in relaties gehad en ik ben er vrij zeker van dat God niets toestaat dat verder gaat dan wat we aankunnen. Ik heb te veel zelfmoorden gezien in mijn militaire carrière en het is moeilijk te begrijpen, des te meer bij degenen die gezinnen hebben. Je bent op de goede weg om te herstellen en steunen op je geloof is zo belangrijk. Houd vol vriend!

#17 ·
Grappig verhaal...

Enige tijd geleden reageerde ik op een bericht van iemand hier genaamd Steve. Smurf kwam meteen terug en vroeg me hoe in godsnaam ik zijn naam wist.

Ik antwoordde dat ik het niet wist, ik reageerde op iemand anders. We wisselden daarna een paar berichten uit.

Dat kwam net weer in mijn geheugen op.

Het leven gebeurt! We hebben allemaal onze problemen en degenen die ze nog niet hebben, zullen ze krijgen als ze lang genoeg leven.

Leef je leven! Je moet soms echt goed zoeken naar de kleine genoegens van het leven.

Ik hoop dat alles goed met je gaat in de toekomst en realiseer je...... We zitten er allemaal samen in!

#18 ·
Ik verloor mijn vrouw 9 jaar geleden toen ze 31 was. Zoveel van wat je zei zijn keiharde waarheden en herinneren me aan mijn eigen reis. Ik ben blij te horen dat je hebt volgehouden. Het verliezen van zo'n groot deel van je leven is ongelooflijk moeilijk. Ik merkte dat bij mensen zijn me hielp. Ik hoefde niet eens met ze te praten, maar gewoon bij ze te zijn. Bedankt voor de update.

#19 ·
Hey allemaal,

Waarschuwing. Jerry D lang bericht hier.

Het is bijna anderhalf jaar geleden dat we Smurf verloren en hoewel ik hier tegenwoordig niet veel ben, wilde ik een update doen voor degenen die erom geven. Ik heb @hatchet jack eigenlijk weken geleden verteld dat ik dit zou doen, maar de waarheid is dat hier zijn meer pijn doet dan ik op dit moment aankan, aangezien Smurf en ik elkaar hier eigenlijk hebben ontmoet. Ik ben ook weggebleven vanwege wat dit bericht binnenkort zal zeggen. Het is niet het soort dingen dat ik jullie allemaal wilde vertellen, maar het is ook niet iets dat ik in mijn achterhoofd wil houden.

Ten eerste wil ik (nogmaals) bedanken voor degenen die vriendelijke woorden, berichten hebben achtergelaten, hebben gebeld of hebben gedoneerd om de meisjes en mij te helpen in die eerste dagen en weken. Tenzij je er zelf bent geweest, denk ik niet dat iemand van jullie ooit precies zal weten hoeveel ze me in het begin hebben geholpen om vol te houden.

Ten tweede de waarheid. Ik ben teruggegaan en heb mijn originele thread over Smurfs dood opnieuw gelezen. Daarin ging ik over de dood van Steve, die 100% een ongeluk was. Uiteraard zijn situaties als een zelf toegebrachte schotwond vloeibaar en kunnen ze veranderen.

De waarheid is dat zijn dood werd geregeerd en waarschijnlijk ook daadwerkelijk zelfmoord was.

Ik heb er eerst tegen gevochten. Ging zelfs het proces starten om een doodsonderzoeker te vinden, maar uiteindelijk moet ik eerlijk zeggen dat ik het ermee eens ben dat dat waarschijnlijk is wat er is gebeurd.

Steve was in wezen een geweldige man, maar ik denk niet dat het een groot geheim was dat hij zijn problemen had. Sommige daarvan waren vrij ernstig, maar het was niet het soort dingen dat je zou opmerken door in een online forum te posten. Hij leefde een leven dat gevuld was met trauma en vreselijk misbruik vanaf de tijd dat hij een kind was.

Het liet littekens achter die hij nooit volledig kon genezen. We deden wat we konden om hem te helpen, maar de waarheid is dat er dingen zijn waar je nooit van geneest.

Maar terugkijkend, hij plande het. Tot en met ervoor zorgen dat zijn lichaam pas zou worden ontdekt als ik de waarschuwing zou luiden door zichzelf in die vreemde positie te plaatsen. Het gebeurde precies 3 maanden nadat de meisjes 18 werden, precies 3 maanden - op de dag af - van een van de verjaardagen van de meisjes, precies een maand op de dag na onze trouwdag en precies 1 week op de dag dat hij van zijn laatste huis en onze laatste visdatum rolde. Zijn laatste woorden tegen mij: "Ik hou van je. Het komt goed."

Ik kan je zelfs vertellen dat hij zijn beslissing in februari nam. Dat was toen hij supergelukkig werd en niets hem kon storen. Ik heb er eigenlijk opmerkingen over gemaakt tegen mijn beste vriend en hoe vreemd het voor hem was om zich de hele tijd zo te gedragen.

Hij liet geen briefje achter dat we tot nu toe hebben gevonden. Zou het in zijn spullen kunnen zitten? Mogelijk, maar zijn spullen liggen in een opslagruimte en tot op heden heb ik mezelf er niet toe kunnen brengen om er doorheen te gaan.

Verdriet is een vreselijk iets, ongeacht wie je verliest. Het verdriet van het verliezen van een partner is erger dan enig ander verdriet dat ik ooit heb gevoeld.

Het verdriet van het verliezen van een partner die de dood koos, is 10 keer erger. Hoe verdrietig het ook is, ik betrap mezelf erop dat ik jaloers ben op degenen die de kans krijgen om hun partner of partner te verzorgen door ziekte voordat ze gaan. Ze krijgen de kans om vrede te sluiten, afscheid te nemen, een afsluiting te hebben. Er zal nooit een afsluiting zijn met Steves dood. Er zullen altijd vragen en wat als's zijn. Het is gewoon de aard van het beest en iets dat ik heb moeten leren accepteren.

De afgelopen 15 maanden beschrijven als hel op aarde, zou een understatement zijn. Ik deed het ongeveer 6 maanden goed, maar op dat moment trad rouwverlamming in.

Als je die term nog nooit hebt gehoord, is het in feite verdriet dat zo diepgaand is dat het je vermogen steelt om zelfs op het meest basale niveau te functioneren. Ik heb bijna 4 maanden niet van mijn bank of bed bewogen. Ik stopte met douchen, stopte met koken, stopte met mijn haar te borstelen en stopte voor het grootste deel met praten. Ik zat en staarde naar de muur.

Steve vertelde me ooit dat echt gebroken mensen niet functioneren. Gedurende die 4 maanden was ik echt gebroken.

Totdat ik op een nacht in januari naar bed ging en wat er nog van mijn verstand over was, brak. Ik lag in dat bed en besefte dat ik mijn eigen zelfmoord aan het plannen was omdat ik niet zo wilde lijden voor de rest van mijn leven. Ik schreeuwde het woord alsjeblieft steeds opnieuw, wat voor altijd leek. Niets dan dat woord steeds opnieuw tussen snikken.

Ik kan je niet vertellen waar ik precies om smeekte - alsjeblieft, laat de pijn stoppen, alsjeblieft, breng hem terug. Alsjeblieft, dood me, maar ik dacht dat als iemand daadwerkelijk luisterde, ze zouden weten wat ik bedoelde. Toen, uit het niets, kwam er een kalmte en vrede over me heen zoals ik nog nooit in mijn leven had gevoeld, en ik sliep een paar minuten later vast in slaap.

De volgende dag belde mijn zus van keuze me en besefte wat er aan de hand was. Ze hielp me uit die afgrond te trekken en NEE, ik ben mijn dood niet meer aan het plannen.

Ik ben naar Midland verhuisd en huur een kamer van dezelfde gekozen zus. Volgende maand ga ik naar de CDL-school. Contracteren met een mega, maar we moeten allemaal ergens beginnen, denk ik. Ik mis de vrachtwagen en na 13 jaar ben ik klaar met het hele bloggen. Degenen die me kennen, zijn er niet in de geringste mate verrast dat ik mijn eigen vrachtwagen wil, lol.

De meisjes redden het zo goed als ze kunnen. Eén woont bij vrienden in de buurt van Ft. Worth en de ander woont in Dallas. De een ging de restaurantmanagement in en de ander werkt eraan om naar de verpleegschool te gaan. Ze worden over een paar maanden 20, wat een beetje gek is voor mij. Het komt uiteindelijk wel goed met ze.

Ik ben aan het genezen. Langzaam, maar het gebeurt. Ik heb zelfs geprobeerd te daten. Heb dat vrij snel beëindigd toen ik besefte dat ik er nog niet klaar voor ben. 0/10 sterren, niet aan te bevelen, lol. Ik ben boos en gekwetst en verward. Ik begrijp de waarom. Ik vergeef hem dat hij het heeft gedaan, maar ik zal de daadwerkelijke daad van wat hij heeft gedaan nooit vergeven.

Voor het grootste deel gaat het goed met me. Ik heb geen rouwdagen meer. Nu zijn het momenten. Ik neem de houding aan die ik altijd heb gehad. Ik sta mezelf toe ze te voelen. Nu ga ik er gewoon van verder in plaats van mijn koffers te pakken en erin te leven.

Ik kom hier af en toe binnen en buiten. Hatchet Jack en @DisgruntledPatriot hebben allebei mijn nummer. Je kunt ze allebei vragen hoe het met ons gaat als je ooit nieuwsgierig bent en ik er niet ben.

Sorry voor de boeklengte. Zorg goed voor jezelf.
Bedankt voor het vreselijke bericht.

Als iemand besluit dat hij gewoon moet gaan, zal zelden of nooit iemand in staat zijn om hem tegen te houden.

Ik verloor meer dan een dozijn vrienden door hun eigen hand en vroeg mezelf een miljoen [of tien miljoen] keer ---- wat had ik kunnen doen.

Ik heb geleerd dat er NIETS was dat hen had kunnen stoppen, ja, niets.

Je genezing is geweldig en ik ben onder de indruk.

Leef lang en voorspoedig = ja echt!.

#20 · (Edited)
Dank u voor de vreselijke post.

Wanneer iemand besluit dat hij gewoon moet gaan, zal zelden iemand in staat zijn om hen tegen te houden.

Verloor meer dan een dozijn vrienden door hun eigen hand, en vroeg mezelf een miljoen [of tien miljoen] keer ---- wat had ik kunnen doen.

Ik heb geleerd dat er NIETS was dat hen had kunnen tegenhouden, ja niets.

Je genezing is geweldig en ik ben onder de indruk.

Leef lang & voorspoedig = ja echt!.
Ik had een goede vriend die zichzelf heeft vermoord. Hij liet een vrouw en twee zonen achter, een van ongeveer 12 en de andere ongeveer 15. Ik wou dat hij kon zien wat zijn egoïstische daad zijn vrouw en familie heeft aangedaan. Om nog maar te zwijgen van al zijn vrienden zoals ik. Ik stond dicht bij hem. We bezochten elkaar, dronken samen bier en praatten over auto's. Zijn favoriete onderwerp.

Zijn daad wordt nog steeds gevoeld door zijn zonen. Op een dag kwam zijn oudste zoon langs en vroeg of het oké was om hier te zijn. Ik zei ja, waarom zou het niet oké zijn? Hij zei dat hij niet zeker wist of iemand hem in de buurt wilde hebben vanwege zijn gekke vader. Hoe reageer je op zo'n uitspraak? Dat is 15 jaar geleden en nu is hij gelukkig getrouwd met een hele goede vrouw en is hij vader van haar kleine dochter. Ze zijn een leuke familie. Maar je moet weten dat hij ergens in zijn hoofd nog steeds te maken heeft met de dood van zijn vader door zijn eigen hand.

De jongere broer heeft zich goed aangepast en is een paar jaar geleden getrouwd. Maar het eiste ook zijn tol van hem met een uitstapje naar drugs en een zeer immorele levensstijl gedurende een paar jaar. Ik ben blij dat hij wakker werd en zich herstelde. Maar niets daarvan had ooit hoeven te gebeuren. Gewoon een domme, egoïstische daad.

#22 ·
Bedankt voor het plaatsen. Je bent in mijn gedachten geweest, hoewel ik er verschrikkelijk in ben om ze uit te drukken. Was een paar dagen geleden op de snelweg en zag een blauwe vrachtwagen, Smurf kwam in me op. Je kwam in me op, met een vleugje bezorgdheid. Je hebt altijd indruk op me gemaakt als een sterk persoon, maar wat je is aangedaan, kan zelfs de sterkste breken.

Om eerlijk te zijn, de uitspraak over het ongeluk stoorde me. Ik heb vele jaren met vuurwapens gewerkt en het voelde gewoon niet goed. Zelfmoord kwam niet in me op. Als iemand dat van plan is, gaat het gebeuren. Ik denk dat je het type persoon bent dat de waarheid wil, dus misschien is dat op een vreselijke, pijnlijke manier een beetje helend. Ik denk dat er veel betekenis zat in het feit dat Steve je vertelde dat het goed zou komen. Misschien had hij wat vrede gevonden.

Vele jaren geleden belde mijn man een vriend die hij al tientallen jaren kende. Het was een vreemd telefoontje en de man leek van de kaart. Hij pleegde een paar dagen later zelfmoord. Er zijn altijd die gedachten van "wat als", maar achteraf had hij besloten en wilde hij dat niets in de weg stond. Dit was een man die slim was, veel tegenslagen had gezien, maar zijn maximum had bereikt. Het stoort me nog steeds, hoewel ik me niet kan voorstellen waar je mee worstelt.

Ik dacht vroeger ook dat zelfmoord egoïstisch was, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ik denk dat onze hersenen het soms gewoon niet aankunnen. Hoeveel liefde het ook is, het stopt het niet. Ik weet niet zeker hoe ik het moet formuleren.

Ik wens je vrede en genezing. Niemand van ons weet wat we mogelijk moeten doorstaan, je delen is moedig. Je meisjes hebben je nodig, dat weet je wel. Knuffels voor jullie allemaal.

#24 ·
Bedankt voor het plaatsen. Ik heb aan je gedacht, hoewel ik er verschrikkelijk in ben om ze uit te drukken. Was een paar dagen geleden op de snelweg en zag een blauwe vrachtwagen, Smurf kwam in me op. Je kwam in me op, met een vleugje bezorgdheid. Je hebt me altijd geïmponeerd als een sterk persoon, maar wat je is aangedaan, kan zelfs de sterkste breken.

Om eerlijk te zijn, de uitspraak over het ongeluk stoorde me. Ik heb vele jaren met vuurwapens gewerkt en het voelde gewoon niet goed. Zelfmoord kwam niet in me op. Als iemand dat van plan is, gaat het gebeuren. Ik denk dat je het type persoon bent dat de waarheid wil, dus misschien is dat op een vreselijke, pijnlijke manier een beetje helend. Ik denk dat er veel betekenis zat in het feit dat Steve je vertelde dat het goed zou komen. Misschien had hij wat vrede gevonden.

Vele jaren geleden belde hubs een vriend die hij al tientallen jaren kende. Het was een vreemd telefoontje en de man leek niet helemaal in orde. Hij pleegde een paar dagen later zelfmoord. Er zijn altijd die gedachten van "wat als", maar achteraf had hij besloten en wilde hij dat niets in de weg stond. Dit was een man die slim was, veel tegenslagen had gezien, maar zijn maximum bereikte. Het stoort me nog steeds, hoewel ik me niet kan voorstellen waar je mee worstelt.

Ik dacht vroeger ook dat zelfmoord egoïstisch was, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ik denk dat onze hersenen soms gewoon niet kunnen. Geen hoeveelheid liefde stopt het. Ik weet niet zeker hoe ik het moet formuleren.

Ik wens je vrede en genezing. Niemand van ons weet wat we mogelijk moeten doorstaan, je delen is moedig. Je meisjes hebben je nodig, dat weet je wel. Knuffels voor jullie allemaal.
Ik kan hier een paar mensen boos mee maken, maar het is egoïstisch.

Zelfmoord is een van de meest egoïstische dingen die een mens kan doen. De uitzondering is een geplande medische zelfmoord voor iemand die terminaal ziek en moe is. Dat was hier niet het geval.

Mijn kinderen verdienden het niet om 18 te worden en hun vader te verliezen zonder waarschuwing en afscheid 3 maanden later. Ik verdiende het niet om plannen te hebben gemaakt voor november om hem 5 uur later te verliezen. We verdienden geen leven vol vragen en geen hoop op daadwerkelijke afsluiting. Verdergaan is zo anders als je geen afsluiting hebt, want in werkelijkheid kom je er nooit helemaal overheen.

Er is geen enkele gedachte aan de mensen die achterblijven als iemand de daad verkiest om de dood boven het leven te stellen. Geen rekening gehouden met wie de letterlijke en figuurlijke puinhoop zal opruimen die ze achterlaten. Er is nu een 21-jarige "jongen" die voor altijd getraumatiseerd zal zijn nadat hij Steve die ochtend heeft gevonden.

Er zijn alleen gedachten over hun persoonlijke pijn en geen gedachten over de pijn en de puinhoop die achterblijft als ze er eenmaal lang niet meer zijn. Dat is op zich de definitie van egoïsme.

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Ik ben er zelf geweest. Mijn polsen dragen de littekens van mijn eigen pogingen van jaren geleden. Dus ik begrijp waarom hij het deed, zo goed als ik kan. Ik vergeef hem zelfs dat hij de keuze heeft gemaakt die hij heeft gemaakt. Maar aan het einde van de dag zal ik de daad zelf of het egoïsme dat erbij komt kijken nooit vergeven.

Wat de uitspraak betreft, het kostte me maanden om het te accepteren. Zoals ik al zei, hij werd gevonden op een extreem vreemde plek en positie. Zo vreemd dat ik niet kon begrijpen hoe hij zichzelf in die positie en plaats had gebracht en toch het pistool had afgevuurd.

Totdat ik op een nacht een droom had die slechts een heel korte scène was van hem die de vrachtwagen stilzette toen hij klaar was voor de dag. Mijn hersenen herhaalden het de hele nacht steeds opnieuw en ik realiseerde me dat één bepaalde ding die hij zou doen, de positie mogelijk maakte, het schot zo uitlijnde dat het overeenkwam met de bloedsplatter, enz.

Toen vond ik een online dagboek dat hij als concept in zijn e-mail had bewaard terwijl ik op het konvooi zat. Laten we zeggen dat hij er toen over sprak en dat het veel donkerder was dan ik ooit van hem had verwacht, zelfs als ik de psychische problemen kende die hij had.

Een ongeluk of moord zou nog steeds een zekere afsluiting hebben gemist, maar beide zouden gemakkelijker te hanteren zijn geweest dan te weten dat hij ervoor koos om te vertrekken.

#23 ·
Zo blij om je weer te zien posten. Zoals @Cat wrangler heeft gezegd, zie ik een bepaalde vrachtwagen en mijn gedachten gaan uit naar jou en de meisjes. Behalve voor mij was het de Smurfs-avatar van de rode klassieke lange neus grote vrachtwagen. Elke keer bad ik voor jou en de meisjes dat je vrede en troost mocht hebben.

Ik ben nog blijer om te horen dat je weer naar de kerk bent gegaan. Je roepen "alsjeblieft, alsjeblieft", was je hart dat naar de levende God riep. En Hij heeft je Zijn vrede gegeven.

Je weet net zo goed als ik en anderen hier dat otr een zendingsveld is. Al je ervaringen van de afgelopen maanden hebben je een platform gegeven om met andere chauffeurs te praten. Een die ik niet heb, zelfs als ik nog otr zou rijden. Dus terwijl je studeert voor je CDL, breng tijd door in gebed en bestudeer Gods Woord. Je zou heel goed het leven van een andere chauffeur kunnen redden.

Post een foto van je vrachtwagen als je hem hebt, maar houd opsec in gedachten 😉.

Moge God je zegenen en je bewaren. Moge Zijn vrede over je zijn.

#25 ·
Zo blij om je weer te zien posten. Zoals @Cat wrangler heeft gezegd, zie ik een bepaalde vrachtwagen en mijn gedachten gaan uit naar jou en de meisjes. Behalve voor mij was het Smurfs avatar van de rode klassieke lange neus grote vrachtwagen. Elke keer weer bad ik voor jou en de meisjes dat je vrede en troost mocht hebben.

Ik ben nog blijer om te horen dat je weer naar de kerk bent gegaan. Je roepen "alsjeblieft, alsjeblieft", was je hart dat naar de levende God riep. En Hij heeft je Zijn vrede gegeven.

Je weet net zo goed als ik en anderen hier dat otr een zendingsveld is. Al je ervaringen van de afgelopen maanden hebben je een platform gegeven om met andere chauffeurs te praten. Een die ik niet heb, zelfs als ik nog otr zou rijden. Dus terwijl je studeert voor je CDL, breng tijd door in gebed en bestudeer Gods Woord. Je zou heel goed het leven van een andere chauffeur kunnen redden.

Post een foto van je vrachtwagen als je hem hebt, maar houd opsec in gedachten 😉.

God zegene je en behoede je. Moge Zijn vrede over je zijn.
Een Jeep kan hetzelfde doen. Kocht haar in juli vorig jaar op een totale bevlieging lol. Geen spijt.

Het nummer op de spatbord was zijn trucknummer. Het krijgt veel vragen omdat de meeste Wranglers in plaats daarvan namen hebben. Ik moet nog het suicide awareness lint aanbrengen. Ik ben er lui mee lol.

Ook een paar foto's van het leven nu toegevoegd lol.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Attachments

#26 ·
Het lezen van je bericht bracht veel herinneringen en gevoelens bij me terug. Vele jaren geleden verloor ik een broer en een beste vriend door zelfmoord, de beste vriend deed het voor de ogen van zijn vrouw en dochter. Ik ben al vele jaren de tel kwijt hoe vaak ik me heb afgevraagd waarom. Toen verloor ik bijna tien jaar geleden mijn vrouw, dus ik heb wel een idee van wat je doormaakt. Tenzij iemand dit heeft meegemaakt, kan hij of zij het gat dat dit in je leven achterlaat niet kennen, en de leegte die je vanbinnen voelt en die niemand anders ooit zal vullen. Het is iets waar je nooit overheen komt, je leert er alleen mee te leven. Het allerbeste voor jou en ik hoop dat je op een dag weer gelukkig bent.

#27 ·
Het is iets waar je nooit overheen komt, je leert er gewoon mee te leven. Het allerbeste voor jou en ik hoop dat je op een dag weer gelukkig bent.
Sommige mensen zeggen dat "de tijd alle wonden heelt". Maar ik denk echt dat de tijd je alleen maar dwingt om het onaanvaardbare te accepteren.

#30 ·
Stel daten uit. Hoe langer je samen was, hoe langer je zou moeten wachten. Een sterk christelijk geloof is zeker een hulp. De zoon van mijn broer pleegde zelfmoord en een jaar later stierf zijn vrouw na 40 jaar aan kanker. Het waren een paar moeilijke jaren. Zijn geloof hielp hem. Moge God uw pijn verlichten.
Sommigen van ons komen er nooit meer in. Het is voor mij 9 jaar geleden. Mijn meisjes houden me te druk om met iemand te daten. Ik ben vrij eerlijk tegen mezelf. Met alle bagage die ik heb, mijn vervaagde uiterlijk, het wonen buiten de stad met twee grote honden, betwijfel ik of ik ooit nog vrouwen zal aantrekken, vooral niet degenen met wie ik zou willen daten. Degenen die ik heb ontmoet en die ik zou willen, zal ik niet krijgen. Vrienden van de moeders van mijn kinderen. Er zitten een paar goede vangsten tussen, maar ik zou mijn kinderen nooit in het midden plaatsen. Hoe dan ook. Gezwets voorbij. Ik heb in ieder geval jullie allemaal. Ik denk dat dat een goede zaak is.

#35 ·
Ik heb mensen gekend (zoals we allemaal hebben/doen) die geliefden hebben verloren om talloze redenen.

Sommigen kunnen het leven blijven leiden dat ze leefden en dat ze zo veel deelden met hun geliefde. Zelfde huis, zelfde auto, zelfde kerkbank.

Anderen moeten echter het huis verkopen, verhuizen, een andere auto kopen, kunnen niet langer naar die en die plek gaan, omdat het allemaal herinneringen zijn en het verdriet en de pijn van hun verlies terugbrengt.

Teruggaan naar OTR kan je troost bieden bij het herbeleven van je gedeelde herinneringen. Kan je ook pijn in het hart bezorgen als je terugkeert naar verschillende truckstops of andere locaties met die herinneringen.

Alleen jij kunt die vraag beantwoorden, en het kan een kwestie van vallen en opstaan zijn om erachter te komen. Wees voorzichtig.

#36 ·
Ik heb mensen gekend (zoals we allemaal) die dierbaren hebben verloren om een ​​myriade aan redenen.

Sommigen kunnen het leven blijven leiden dat ze zo deelden met hun geliefde. Zelfde huis, zelfde auto, zelfde kerkbank.

Anderen moeten echter het huis verkopen, verhuizen, een andere auto kopen, kunnen niet langer naar die en die plek gaan, want het zijn allemaal herinneringen en het brengt het verdriet en de pijn van hun verlies terug.

Teruggaan naar OTR kan je troost bieden bij het herbeleven van je gedeelde herinneringen. Kan je ook pijn in het hart bezorgen als je terugkeert naar verschillende truckstops of andere locaties met die herinneringen.

Alleen jij kunt die vraag beantwoorden, en het kan vallen en opstaan ​​zijn om erachter te komen. Wees gewoon voorzichtig.
Ik ben type 2. Ik kreeg de levensverzekeringscheck en verhuisde dezelfde week. Ik kan niet terug naar dat gebied zonder een aanval van herinneringen en de pijn die daarbij hoort. De truckstops storen me niet zo veel, tenzij het er zijn waar we vaak stopten, zoals Big Chief in Big Cabin, OK. Die deed behoorlijk pijn. La Salle, IL zal net zo erg pijn doen, aangezien dat een secundaire frequente stop was. De waarheid is dat er letterlijk overal herinneringen voor me zijn. Ik heb moeten leren om ze gewoon te herinneren en mezelf dan te dwingen verder te gaan. Als ik erover nadenk, beland ik weer drie maanden op de bank en dat kan ik mezelf niet toestaan.

#37 ·
Heb het gedaan. Ging naar de CDL-school. Oké, ik heb een contract bij een bedrijf, maar daar ben ik oké mee. Nee, niet Swift of England, lol.

Geen spijt en het is waar ik moet zijn.

Ben hier bijna een maand. Heb de afgelopen 2 weken ladingen afgeleverd bij de kaasgrotten in MO. Cool, leuk, zenuwslopend voor een beginnende chauffeur lol.

Examen is op vrijdag. Daarna heb ik 25.000 mijl met een OTR-trainer en 30.000 met een andere student die in een team rijdt. Ervan uitgaande dat dat allemaal lukt, krijg ik daarna mijn eigen vrachtwagen.

Foto's van de grotten voor degenen die ze nog nooit hebben gezien.

#40 ·
De ding gedaan. Ging naar CDL school. Oké, ik heb een contract afgesloten met een bedrijf, maar daar ben ik oké mee. Nee, niet Swift of England, lol.

Geen spijt en het is waar ik moet zijn.

Ben hier bijna een maand. Heb de afgelopen 2 weken ladingen afgeleverd bij de kaasgrotten in MO. Cool, leuk, zenuwslopend voor een beginnende chauffeur lol.

Examen is op vrijdag. Daarna heb ik 25k mijl met een OTR-trainer en 30k met een andere student die in teamverband rijdt. Ervan uitgaande dat dat allemaal lukt, krijg ik daarna mijn eigen vrachtwagen.

Foto's van de grotten voor degenen die ze nog nooit hebben gezien.

View attachment 587762

View attachment 587760
View attachment 587761
Coole grotten! Ik heb ze nog nooit eerder gezien.