Survivalist Forum banner
1 - 2 of 2 Posts

·
Just fed up.
969 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hej, en ven af ​​en ven der mangler i København.

"Finsk pige forsvundet i københavn: Eea Maria fra Finland er forsvundet i Københa...vn, og skal findes hurtigt.

Eea er syg og har været indlagt på et psykiatrisk hospital en uge, hvorfra hun er flygtet for fem dage siden. Eea er 27 år og 165 cm høj. Hun har rødblondthår, hun havde en flot hippiekjole på, da hun forsvandt. Hun har måske bare tæer. Eea er ganske køn, men lidt slidt af situationen. Eea taler ikke om almindelige ting, kun om Universet og kærlighed m.m.

Hvis du ser Eea, skal du ringe til hende ekskæreste Tapio, som er i København for at finde hende, telefon +358440213456, eller Anders på dansk nummer 41 41 10 01 . Eea er også efterlyst af politiet, så du kan også ringe 112. Hun har været indlagt på Bispebjerg Hospital.

Hvis du ser hende, er det bedst at undgå drama, da det kan få Eea til at flygte. Hvis du ser Eea, skal du helst blive ved hende, indtil Tapio eller Anders kommer frem. Tøv ikke med at ringe 112, hvis hun ser meget syg ud.

Del eller like gerne dette."

Tak for din hjælp.

·
Just fed up.
969 Posts
Discussion Starter · #2 ·
Tak for at kigge, hun har fundet nu.
Beklager, hvis stavemåde er dårlig, kan jeg læse og jeg lære at tale, men Google Translate er bedre til at stave end jeg er.

1 - 2 of 2 Posts