Survivalist Forum banner

1 - 20 of 28 Posts

·
Carpe diem
258 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Downloads: A new file has been added by troswe:

SoldR Mtrl P (Swedish Soldier regulations, personal equipment)

Swedish Soldier regulations, personal equipment (SoldR Mtrl P), 2003 year edition (M7742-101024), establish for application from 2004-04-01.

Sorry the book is in Swedish! The book is free to use!

Svenska Soldatreglemente, Personlig materiel (SoldR Mtrl P), 2003 års utgåva (M7742-101024), fastställs för tillämpning fr o m 2004-04-01.

·
Registered
4 Posts
Hej letade efter den här på nätet hemma, men hittade den inte.
Har du några länkar där jag kan hitta den?

Tack på förhand

Spookie Sr

·
Carpe diem
258 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Tack mkt intressant dokument! Ngn som vet hur man får tag i ett "riktigt" ex av denna?
Prova med olika överskotts butiker eller bokhandlare som handlar med begagnade böcker, ebay, tradera etc. eller gå med i Hemvärnet! Ska kolla om jag har något extra böcker liggande...

·
Carpe diem
258 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Hej letade efter den här på nätet hemma, men hittade den inte.
Har du några länkar där jag kan hitta den?

Tack på förhand

Spookie Sr
Ska kolla!

DS

Prova oxå med olika överskotts butiker eller bokhandlare som handlar med begagnade böcker, ebay, tradera etc. eller gå med i Hemvärnet! Ska kolla om jag har något extra böcker liggande...

·
Registered
1 Posts
Men kolla på tradera annars. De brukar komma ut där.
Kolla med vänner som är med i hemvärnet,de får oftast ut de också...

·
Registered
35 Posts
mange tack from tyskland

didn't know that your soldiers carrying a water purification filter -
and one question - what is the auto injection thing for? my swedish isn't sufficient for this - and i admit i was to lazy to use google translator or similiar.

thanks from germany

·
Registered
1,471 Posts
Kan ikke huske denne tråden? Men men. Lastet ned og så igjennom manualen. Ikke så hakkende gærnt.

Svenske Forsvaret`s overlevelses bok er ganske ok. Overleve i skogen blir jo bare galskap alikevel! :)

1 - 20 of 28 Posts