Survivalist Forum banner
1,201 - 1,220 of 3,937 Posts
And Yet Again Ol Joe has Failed the World as he tells Israel he is letting Iran develop Nukes. Shame on him And US!. He should NEVER been elected!!! Biden Protects Iran’s Nuclear Program - WSJ
En toch weer heeft Ol Joe de wereld in de steek gelaten door Israël te vertellen dat hij Iran kernwapens laat ontwikkelen. Schaamte over hem en de VS!. Hij had NOOIT gekozen mogen worden!!! Als Israël echt geloofde dat Iran klaar was om te lanceren, zouden ze hebben gehandeld en later om vergiffenis hebben gevraagd, die ze zouden hebben gekregen omdat het Israël is. De VS geloven al lange tijd dat Iran als natie niet ver verwijderd is van een functionerende democratie als de mullahs worden verwijderd en de IRGC wordt ontmanteld, en het verspreiden van radioactief materiaal lokaal en regionaal is mogelijk niet in het belang van het Iraanse volk op de lange termijn.

Welnu, de Irakezen zijn geen Perzen. Dat is dus de eerste grote starter. Ik zeg geenszins dat het zou werken OF dat we erin betrokken zouden moeten zijn. De Iraniërs hebben echter keer op keer gedreigd dat ze, wanneer, zo niet, ze een kernwapen krijgen, ze die ZULLEN gebruiken tegen Israël en dan de VS.
Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik neem de meeste dreigementen als deze serieus en begrijp dat woorden betekenis hebben.

Welnu, de Irakezen zijn geen Perzen. Dat is dus het eerste grote begin. Ik zeg geenszins dat het zou werken OF dat we erin betrokken zouden moeten zijn. De Iraniërs hebben echter keer op keer gedreigd dat wanneer, zo niet als, ze een kernwapen krijgen, ze die ZULLEN gebruiken op Israël en dan op de VS.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik neem de meeste bedreigingen zoals deze serieus en begrijp dat woorden betekenis hebben.
Ik twijfel er niet aan dat Iran zal bombarderen zodra het daartoe in staat is. Mijn reactie ging over de Amerikaanse overtuiging dat Iran een Islamitische Republiek is die een democratie wil zijn. Een paar jongeren proberen het af en toe. Ze worden op de manier van Saddam neergehaald.

Israël zou naar verluidt een Russische luchtmachtbasis in Syrië hebben aangevallen waar Iraanse wapens werden uitgeladen.
Een die wordt verdedigd door S-400-raketverdedigingssystemen?
De Russische luchtmachtbasis Hmeimim herbergt een reeks luchtverdedigingssystemen, waaronder de langeafstands-S-400 en S 300V4, evenals de middellangeafstands-Buk-M2 en kortafstands-Pantsir-S-systemen. Deze activa maken Hmeimim, in combinatie met elektronische oorlogsvoering, tot een van de best versterkte militaire installaties in Syrië
Hij had NOOIT gekozen moeten worden!!!
Dat is hij niet.
Rusland zegt dat 1,5 miljoen van zijn burgers die in Israël wonen, moeten vertrekken. Als ze proberen Israël aan te vallen, zal Amerika zeker ingrijpen. Dan zijn alle weddenschappen ongeldig.
Wat doen 1,5 miljoen Russen in Israël? Het zijn geen Joden.

Uit een onderzoek uit 2021 blijkt dat de helft minder mensen zich nu als Joods identificeren, van 160.000 in 2010 tot 83.000; schattingen houden geen rekening met de massale uittocht van Joden sinds het uitbreken van het conflict

Wat doen 1,5 miljoen Russen in Israël? Het zijn geen Joden.
Na de val van de Sovjet-Unie waren er veel Joden die naar Israël emigreerden nadat de Sovjet-Unie zei dat ze mochten gaan. Het was in het nieuws en verschillende "Freedom Flights" werden georganiseerd.

Tussen 1989 en 2006 verlieten ongeveer 1,6 miljoen Sovjet-Joden en hun familieleden het land.[1] Ongeveer 979.000, of 61%, werden door Israël ontvangen onder de Wet van Terugkeer, die Joden en hun niet-Joodse echtgenoten toestaat om naar Israël te verhuizen en het Israëlische staatsburgerschap te verwerven.

1,201 - 1,220 of 3,937 Posts