Howdy, een geboren Texaan die zijn hoed in TN ophangt. Legerveteraan 19k en fervent survivalist. Ik ben een zoon van Yeshua en een high-level prepper die achterover leunt en toekijkt hoe de wereld in brand staat en de film van de terugkeer van de Republiek ziet. Ik geniet van de show en blijf waakzaam. Ik ben een enorme dierenliefhebber en woon in de buitenwijken, maar ben erin geslaagd een kudde herten, een enorme familie wasberen, een paar haviken en een moord kraaien aan te trekken, die ik al bijna een decennium voer. Lol, ik voer dagelijks een half dozijn verwilderde katten en diverse beestjes en natuurlijk zijn ze allemaal gewoon wandelende boodschappen voor mij, inclusief de katten. Ik had een paar jaar lang onbewust kattenloempia's toen ik auto's verkocht in Chattanooga en ik heb geen klachten en zeg nog steeds dat ze heerlijk waren. Blijkbaar dacht het ministerie van Volksgezondheid daar anders over en zo kwam ik het in het nieuws te weten. Er zijn ook nog een paar opossums over, hoewel GG Triple OG, mijn pitbull/boxer, er tot nu toe 2 van heeft ontleefd, tot mijn grote spijt. Ze rent en springt als een Malinois en ze identificeert zich als een Hij en handelt ernaar.
Hoe dan ook, ik kijk ernaar uit om te lezen en de forums te bekijken, dus genoeg over mij en de beestjes. Ik heb eigenlijk 2 binnenkatten gered en ze staan niet op het menu lol en in het ergste geval is het elke carnivoor voor zichzelf en je vangt het, je eet het scenario.