Survivalist Forum banner

Groeten uit Memphis, TN

288 views 26 replies 14 participants last post by  Forrest Mosby  
#1 ·
Howdy, een geboren Texaan die zijn hoed in TN ophangt. Legerveteraan 19k en fervent survivalist. Ik ben een zoon van Yeshua en een high-level prepper die achterover leunt en toekijkt hoe de wereld in brand staat en de film van de terugkeer van de Republiek ziet. Ik geniet van de show en blijf waakzaam. Ik ben een enorme dierenliefhebber en woon in de buitenwijken, maar ben erin geslaagd een kudde herten, een enorme familie wasberen, een paar haviken en een moord kraaien aan te trekken, die ik al bijna een decennium voer. Lol, ik voer dagelijks een half dozijn verwilderde katten en diverse beestjes en natuurlijk zijn ze allemaal gewoon wandelende boodschappen voor mij, inclusief de katten. Ik had een paar jaar lang onbewust kattenloempia's toen ik auto's verkocht in Chattanooga en ik heb geen klachten en zeg nog steeds dat ze heerlijk waren. Blijkbaar dacht het ministerie van Volksgezondheid daar anders over en zo kwam ik het in het nieuws te weten. Er zijn ook nog een paar opossums over, hoewel GG Triple OG, mijn pitbull/boxer, er tot nu toe 2 van heeft ontleefd, tot mijn grote spijt. Ze rent en springt als een Malinois en ze identificeert zich als een Hij en handelt ernaar. :p Hoe dan ook, ik kijk ernaar uit om te lezen en de forums te bekijken, dus genoeg over mij en de beestjes. Ik heb eigenlijk 2 binnenkatten gered en ze staan niet op het menu lol en in het ergste geval is het elke carnivoor voor zichzelf en je vangt het, je eet het scenario.

#3 ·
Eerlijk gezegd, in de korte tijd die ik in Memphis heb doorgebracht, dacht ik echt dat het een van de laatste plaatsen was waar ik zou willen zijn qua overleving. Hopelijk komt u uit een van de meer chique buitenwijken - ik zou graag in toekomstige berichten over enkele van uw bugout-plannen lezen.

Welkom bij SB!
Mos Def en we zijn onlangs in opstand gekomen tegen de stad Memphis, dus alles goed in mijn buurt. We zijn bijna 2 jaar geleden afgesplitst. Ik draag overal openlijk en verlaat het huis niet zonder een zak vol vrijheidszaden. Ik zit hier voorlopig vast en zal er het beste van maken totdat ik een schil kan aansteken en naar LA kan gaan, ongeveer 100 mijl ten noorden van Mobile, waar ik ben opgegroeid. Ik heb veel bossen in de omgeving met diverse dieren in het wild en de Wolf River ligt op een paar kilometer afstand en is gemakkelijk te belopen. Ik heb een paar echte vrienden in de omgeving en dit fort is net zo goed als alle andere in de omgeving, IMO. Walnoten en eikels plus tonnen eetbare producten in de omgeving. Ervan uitgaande dat voertuigen werken, kan ik gemakkelijk naar Noord-MS duiken en naar LA en mijn familiegebied gaan, waar bijna iedereen aan mij verwant is. Zo niet, dan ben ik oud en heb ik een behoorlijk leven geleid en ben ik klaar voor mijn nieuwe Avatar en vleugels die Yeshua voor de eeuwigheid dienen.

#4 ·
Hallo en welkom bij de SB Community!

#5 ·
#19 ·
#10 ·
Hoi uit Wyoming. Mijn dochter woont een eind ten oosten van Memphis, zo'n 25 of 30 mijl. Best mooi daar. Maar wel een beetje warm voor mij.
Ja hoor, je kunt de lucht snijden met een mes

#11 ·
Welkom op het forum

• Like
Reactions: CarCrazy
#14 ·
Groeten uit het stadje Iowa. Ik was een jaar gestationeerd op de Naval Station in Millington. Maar dat was toen het een Naval Air Technical Training Center was en ik leerde in de jaren 70 hoe ik airborne RADAR moest repareren. Ik heb een geweldige tijd gehad toen ik daar was.
Hallo, ja, ik heb een relatie gehad met een dame die op de basis werkte en ik heb het al een paar keer vanaf de parkeerplaats gezien :p

• Like
Reactions: Phantomphixer154
#15 ·
Net terug van net ten noorden van Memphis. Het weer was niet zo heet of vochtig als het normaal is als we daar zijn geweest. Was echter nog steeds heet en vochtig.

Welkom uit de Missouri Ozarks.
Leuk bedankt. Jouw omgeving en de Hayti-omgeving (ziet er verlaten uit en heeft een paar coole mensen die ik ontmoet in een bar in de muur) zijn enkele van mijn gebieden waar ik over heb nagedacht om naartoe te verhuizen.

#20 ·
Hanging Memphis? Ik zou zeggen dat je een plaats op de eerste rij hebt...

Welkom.
Bedankt, het is hier oké, alleen af en toe een overval of schietpartij op Trinity of Germantown Parkway :p

• Like
Reactions: Ridge_walker
#17 ·
Hoi, een geboren Texaan die zijn hoed in TN ophangt. Legerveteraan 19k en fervent survivalist. Ik ben een Zoon van Yeshua en een high-level prepper die achterover leunt en kijkt hoe de wereld brandt en de film van de Return of the Republic ziet. Ik geniet van de show en blijf waakzaam. Ik ben een enorme dierenliefhebber en woon in de buitenwijken, maar ben erin geslaagd een kudde herten, een enorme familie wasberen, een paar haviken en een moord kraaien aan te trekken die ik al bijna tien jaar voer. Lol Ik voer dagelijks een half dozijn verwilderde katten en diverse beestjes en natuurlijk zijn ze allemaal gewoon wandelende boodschappen voor mij, inclusief de katten. Ik had een paar jaar lang onbewust kattenloempia's terwijl ik auto's verkocht in Chattanooga en ik heb geen klachten en zeg nog steeds dat ze heerlijk waren. Blijkbaar dacht het ministerie van Volksgezondheid daar anders over en zo kwam ik het in het nieuws te weten. Er zijn ook nog een paar opossums over, hoewel GG Triple OG, mijn pitbull/boxer, er tot mijn afkeer al 2 van heeft ontleefd. Ze rent en springt als een Malinois en ze identificeert zich blijkbaar als een Hij en handelt ernaar. :p Hoe dan ook, ik kijk ernaar uit om te lezen en de forums te bekijken, dus genoeg over mij en de beestjes. Ik heb eigenlijk 2 binnenkatten gered en ze staan niet op het menu lol en in het ergste geval is het elke carnivoor voor zichzelf en je vangt het, je eet het scenario.
Hoi! Welkom.

#21 ·
#22 ·
Welkom! Ik heb 3 maanden in dat gebied doorgebracht in '95, de meeste weekenden waren op Beale street of met mijn vriendin (voor die stad) in Germantown. Ik heb veel nachten op Covington pike in de modder gespeeld. Ik vond de omgeving leuk, maar niet de hitte.
Ik ben 2 mijl van Gtown met een kraaienvlucht en ik ga niet naar Beale St of ergens in de buurt. Als ik dat wel zou doen, zou ik Uber nemen en ze me voor de bardeur laten afzetten lol. Ik drink niet en heb geen zin om rond te hangen met een stel dronkenlappen. Mijn uitsmijtermentaliteit is nog steeds aanwezig en ik ben oud en heb geen geduld met dronken schapen :p

#23 ·
Hoi, een geboren Texaan die zijn hoed in TN ophangt. Legerveteraan 19k en fervent survivalist. Ik ben een Zoon van Yeshua en een high-level prepper die achterover leunt en toekijkt hoe de wereld brandt en de film van de Return of the Republic bekijkt. Ik geniet van de show en blijf waakzaam. Ik ben een enorme dierenliefhebber en woon in de buitenwijken, maar ben erin geslaagd een kudde herten, een enorme familie wasberen, een paar haviken en een moord kraaien aan te trekken die ik al bijna een decennium voer. Lol Ik voer dagelijks een half dozijn verwilderde katten en diverse beestjes en natuurlijk zijn ze allemaal gewoon wandelende boodschappen voor mij, inclusief de katten. Ik heb een paar jaar lang onbewust kattenloempia's gehad terwijl ik auto's verkocht in Chattanooga en ik heb geen klachten en zeg nog steeds dat ze heerlijk waren. Blijkbaar dacht het ministerie van Volksgezondheid daar anders over en zo kwam ik het in het nieuws te weten. Er zijn ook nog een paar opossums over, hoewel GG Triple OG, mijn pitbull/boxer, er tot mijn spijt al 2 van heeft ontleefd. Ze rent en springt als een Malinois en ze identificeert zich blijkbaar als een Hij en handelt ernaar. :p Hoe dan ook, ik kijk ernaar uit om te lezen en de forums te bekijken, dus genoeg over mij en de beestjes. Ik heb eigenlijk 2 binnenkatten gered en die staan niet op het menu lol en in het ergste geval is het elke carnivoor voor zichzelf en je vangt het, je eet het scenario.
Welkom vanaf de rand van Hardin County.

#26 ·
Bedankt voor de welkom o7