Se fueron todos? - Survivalist Forum
Survivalist Forum

Advertise Here

Go Back   Survivalist Forum > > >
Articles Classifieds Donations Gallery Groups Links Store Survival Files

Notices

Advertise Here
Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Venezuela Coming Apart LostViking Manmade and Natural Disasters 3083 11-18-2019 01:43 AM
Se wisco newb aquarian New Member Introduction 12 09-14-2017 09:38 PM
Rugged mountains, emergency coms? arnoldr45 Wilderness Survival, Hiking and Camping Forum 53 05-31-2017 11:01 PM

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-26-2019, 07:14 AM
DawnSK DawnSK is offline
Member

Default Se fueron todos?

Advertise Here

Que paso en este foro? Porque nadie pone algo ya? Me parecio genial que hubiera un foro internacional pero ya leyendo no se ve que alguien haga posts desde hace ya vario tiempo, porque?

Aun hay personas aqui de latinoamerica o algun otro pais que hable espaniol? Me dio emocion ver que hay una seccion para habla hispanica pero parece que esta muerto esta parte del forum, que mal!
Quick reply to this message
The Following User Says Thank You to DawnSK For This Useful Post:
Old 01-26-2019, 11:52 AM
Prairie's Avatar
Prairie Prairie is offline
Junior Member

Hola, DawnSK. Aunque mi lengua natal es inglés puedo postear (perdón el anglicismo) en español. ¿Dónde estás? (Me parece que este sitio no acepta bien el teclado español, así espero que todas las tildes sobrevivan.) Un amigo mío trabajó en Puerto Rico el otoño pasado, y me parece que los puertorriqueños ya tienen que practicar el sobrevivir. Y ahora los venezolanos. Es más interesante y agradable anticipar una situación de sobrevivir que experimentarla en actualidad.
Old 01-26-2019, 02:20 PM
Damascus7's Avatar
Damascus7 Damascus7 is online now
Old Reformed Rogue

Hummm.....I thought we spoke English in this country..... Just saying......

Sent from my XT1650 using Tapatalk
The Following User Says Thank You to Damascus7 For This Useful Post:
Sponsored Links
Advertisement

Old 01-26-2019, 07:10 PM
DawnSK DawnSK is offline
Member

But this is the International Section, for spanish speaking people... Just thought there would be more Americans who speak spanish around here but seems like most of the international forums are not active since years ago, too bad
Old 01-26-2019, 07:13 PM
DawnSK DawnSK is offline
Member

Hola, no se usar las tildes lol, entiendo bastante bien el espanol pero no lo escribo correcto aun, por ahora estoy en Mexico, antes vivi por unos meses en Espana y he visitado varios paises en latin America, me gusta la cultura x eso vive a vivir aqui

La situacion de Puerto Rico es triste, a veces siento que han sido olvidados ya nadie menciona sus problemas, aunque pienso que mucho d eso se locausaron ellos mismos, como pasa en Mexico y otros paises, de cualquier modo siento que han sido olvidados un poco, es triste

Quote:
Originally Posted by Prairie View Post
Hola, DawnSK. Aunque mi lengua natal es inglés puedo postear (perdón el anglicismo) en español. ¿Dónde estás? (Me parece que este sitio no acepta bien el teclado español, así espero que todas las tildes sobrevivan.) Un amigo mío trabajó en Puerto Rico el otoño pasado, y me parece que los puertorriqueños ya tienen que practicar el sobrevivir. Y ahora los venezolanos. Es más interesante y agradable anticipar una situación de sobrevivir que experimentarla en actualidad.
Old 01-26-2019, 07:15 PM
Damascus7's Avatar
Damascus7 Damascus7 is online now
Old Reformed Rogue

Quote:
Originally Posted by DawnSK View Post
But this is the International Section, for spanish speaking people... Just thought there would be more Americans who speak spanish around here but seems like most of the international forums are not active since years ago, too bad
You are absolutely correct. My apologies. I did not notice that. Carry on......

Sent from my XT1650 using Tapatalk
Old 01-29-2019, 06:42 PM
Bluesman60 Bluesman60 is offline
Hunter/Survivor

Hola DawnSK, estoy totalmente de acuerdo contigo. Mucho o todo de lo que sucede a los lindos países de latino America y a Puerto Rico es justamente culpa de ellos, por lo que hacen o no hacen. Corrupción y malos gobernantes, linda gente/linda cultura pero falta conciencia cívica. Todo país/estado debe tener sentido de responsabilidad y no esperar que otro arreglen sus problemas.
The Following User Says Thank You to Bluesman60 For This Useful Post:
Reply

Bookmarks

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Survivalist Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:
Please select your insurance company (Optional)

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies