Illuminati, ageda21, og andre (konspirasjon) teorier. :) - Survivalist Forum
Survivalist Forum

Advertise Here

Go Back   Survivalist Forum > > >
Articles Classifieds Donations Gallery Groups Links Store Survival Files

Notices

Advertise Here
Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Illuminati signs.......! A1D Controversial News and Alternative Politics 19 06-24-2014 10:25 AM
What if the Illuminati are actually right? Srirachi Controversial News and Alternative Politics 42 01-03-2014 08:36 AM
The illuminati? Mastermerv Controversial News and Alternative Politics 35 07-18-2012 10:11 PM
Surviving against the Illuminati? Rufio Rome Controversial News and Alternative Politics 31 01-23-2012 04:46 PM
Allen West May Quit Congressional Black Caucus Over Andre Carson's Tea Party Comments madcritter General Discussion 18 09-01-2011 09:55 AM
My dinner with Andre Alpha-Zombie Disaster Preparedness General Discussion 53 08-20-2011 05:53 PM
Illuminati Tango-1 Controversial News and Alternative Politics 9 07-16-2011 09:03 PM
Illuminati? love2garden22 Religious Discussion 12 03-21-2011 09:30 AM
Illuminati harhey Controversial News and Alternative Politics 9 07-18-2010 03:36 PM
Beethoven and the Illuminati Zero Controversial News and Alternative Politics 3 12-19-2008 03:26 PM

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-20-2012, 10:20 AM
Froyatro Froyatro is offline
Target Shooter

Default Illuminati, ageda21, og andre (konspirasjon) teorier. :)

Advertise Here

Denne tråden starter for å få innblikk i alle disse konspirasjonsteoriene, og hva nordmenns syn på saken er. Jeg er uhyre skeptisk, både til myndigheter og autoriteter, men jeg er også uhyre skeptisk til enhver form for konspirasjonsteorier... Et paradoks kanskje, men det får så være. Før vi begynner: Jeg må bare vise til denne siden her. http://skepsis.no/

Sånn, bring on your wisdom!
Quick reply to this message
Old 10-16-2012, 11:56 AM
d00msday d00msday is offline
Newbie

I USA driver de helt åpenbart med avbefolkning ivertfall. Ikke her enda, men jeg tror dette kommer over hele verden. Vi får se mht fiscal cliff neste år med massiv inflasjon på olje, mat osv. Jeg tror agenda 21 ligger bak, den er vedtatt av FN og den finnes, du kan kjøpe boken på nett. Jeg tror banker o.l rett og slett synes det bor for mange folk på jorda nå, og at det er på tide å ha ihjel større deler av oss fordi eliten mener jorden er overbefolket.

Mulig jeg er paranoid, men tror snart det er norges "tur" og bedre å være forberedt enn å sulte om det ruller innover her, sånn mange i hellas gjør nå, som jeg er redd det går mot sånn verden utvikler seg nå.
Old 10-16-2012, 02:55 PM
Steffen Steffen is offline
Member

jeg driter egentlig i det.

slik ser min oppgaveanalyse ut:
kan jeg gjøre noe med det?
hvis ja -> fiks det.
hvis nei -> gjør noe annet, å uroe seg over ting utenfor ens egen makt gagner ingenting.

Old 10-16-2012, 03:41 PM
Froyatro Froyatro is offline
Target Shooter

D00msday, kunne du legge ut en link til boken? Og finnes den gratis på internett?

Selv om jeg er litt på det planet Steffen er, så skal man aldri si aldri, og det skader jo ikke og holde seg oppdatert!
Reply

Bookmarks

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Survivalist Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:
Please select your insurance company (Optional)

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies